Program dla posiadaczy samochodów marki Hyundai polegający na odbiorze lub dostarczeniu auta przed lub po naprawie gwarancyjnej/przeglądzie.
Szczegóły programu:
1. Dojazd do klienta - 2 propozycje:
- odbiór samochodu do naprawy gwarancyjnej lub przeglądu;
- odbiór samochodu z opcją samochodu zastępczego w celu naprawy gwarancyjnej lub przeglądu.(samochód użyczony na preferencyjnych warunkach)
2. Rejestracja zgłoszenia klienta do programu Home-to Home. Formularz dostępny na I-Hip.
3. Przygotowanie formularza przyjęcia do naprawy gwarancyjnej/przeglądu.
4. Dojazd pracownika stacji do klienta. Uzyskanie podpisu klienta na zleceniu naprawy gwarancyjnej/przeglądu.
5. Odbiór samochodu od klienta. (pozostawienie samochodu zastępczego – opcja)
6. Naprawa samochodu.
7. Dostarczenie samochodu do klienta . Odbiór samochodu zastępczego.
Obszar obowiązywania programu Home-to Home:
20 km lub 20 min. w obrębie Autoryzowanej Stacji Obsługi.
Uwaga!
Usługa ,,Home-to Home” może być wykonana tylko raz w roku